Tona Monjo Palau


Especialitat

Màster

CURRÍCULUM ABREUJAT

Sóc dissenyadora d’experiència d’usuari (UX), i docent de disseny d’interacció. Dins d’aquest àmbit professional, participo amb especial interès en projectes de disseny social i disseny inclusiu.

Participo en el disseny de projectes digitals, però també en projectes de disseny centrat en les persones per a altres àmbits: productes físics, automoció, disseny d’espais i altres. He treballat i/o liderat projectes d’UX per a l’Ajuntament de Barcelona,

Llicenciatura en Belles Arts (1991) – UB

Postgrau en Sistemes Interactius Multimèdia (1993) – UPC

Postgau en Gestió de la Informació (2005) – UOC

Activitat professional:

Dissenyadora d’experiència d’usuari (UX) per compte propi. Participo i lidero projectes UX en entorn digital i en altres entorns (automoció, disseny d’espai i d’altres). En la meva activitat professional, prioritzo projectes de disseny social i disseny inclusiu.

Del 2009 al 2014 vaig col·laborar com a dissenyadora UX amb el Inclusive Design Research Centre de l’OCAD University. El 2014 vaig col·laborar amb ETH Zurich en el disseny d’Opencast.

Del 2020 al 2023 he estat col·laborant amb Smartcity Link en el disseny d’una plataforma per a la gestió intel·ligent de les dades i serveis de les ciutats.

En paral·lel, he treballat i/o liderat projectes d’UX per a l’Ajuntament de Barcelona,

Recerca / Publicacions:

Conesa, J., Batalla-Busquets, J. M., Bañeres, D., Carrion, C., Conejero-Arto, I., Carmen Cruz Gil, M. D., … & Mor, E. (2019, November). Towards an educational model for lifelong learning. In International Conference on P2P, Parallel, Grid, Cloud and Internet Computing (pp. 537-546). Springer, Cham.

Conesa i Caralt, J., Garcia Alsina, M., Batalla Busquets, J. M., Cruz, M. D. C., Gómez Zúñiga, B., Martinez Argüelles, M. J., … & Mor, E. A Vision About Lifelong Learning and Its Barriers.

Politis, Deveril, Avila, de Lera, Monjo (2014) Introducing the Inclusive Learning Handbook: and OER for teachers and policy makers. EDULEARN14 Proceedings, 2014