El procés de re-brànding de SX3: creativitat i estratègia, a càrrec de Lídia Sardà
L’ESDAPC organitza una conferència a càrrec de la dissenyadora gràfica Lídia Sardà, el divendres 11 d’octubre a les 18.00 h al campus Vic, oberta a tots els alumnes de l’especialitat de disseny gràfic. En aquesta sessió es presentarà un projecte de brànding complet, oferint als estudiants l’oportunitat d’aprofundir en els detalls del procés creatiu i estratègic darrere d’una identitat visual. La ponència se centrarà en el re-brànding de SX3, la marca infantil de 3Cat, de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals.
Durant la presentació, es farà un recorregut per totes les fases del projecte, des de la seva concepció inicial fins al seguiment i la implementació final. Això inclourà la selecció d’elements essencials del brànding com les tipografies i les paletes de colors, el moviment i l’àudio brànding, així com l’estratègia de llançament de la campanya. La presentació serà una ocasió per analitzar l’intersecció de la creativitat i l’estratègia en un projecte real, oferint una visió professional d’una proposta complexa i inspiradora.
La sessió anirà a càrrec de la Lídia Sardà, dissenyadora i directora d’art amb més de deu anys d’experiència en el sector. Especialitzada en brànding, packaging i tipografia, ha desenvolupat la seva carrera professional en agències reconegudes com DoubleYou i Summa Branding, així com en estudis de disseny com Garrofé Brand & Pack i Lateral Branding. Actualment, treballa a la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (3Cat).
Aquesta presentació serà una oportunitat única per als alumnes de conèixer de primera mà el procés complet d’un re-brànding d’impacte, amb una mirada centrada en el treball en equip i la coordinació de projectes de gran envergadura.