Alumnes d’ESDAPC dissenyen la marca “Fabra Virrei”, una fusió de dos eixos comercials per impulsar les botigues de barri
El passat dissabte 20 de gener va tenir lloc a la plaça Virrei Amat la presentació de la marca i aplicacions de disseny gràfic per a Eix Fabra Virrei, un eix comercial sorgit de la unió de “Fabra Centre” i “Virrei Amat”. La nova marca FAVI creada per l’equip Ariadna Marquès, Ian Parra (Campus Llotja), Silvia Matey i Sergi Romero (Campus Serra i Abella) simbolitza la unió dels dos eixos i vol impulsar el comerç de proximitat al barri, alhora que vol fer front a la competència de les grans superfícies.
El projecte Dissenyem Comerç es va iniciar fa dos anys reunint empresaris, estudiants i docents d’ESDAPC, iniciativa impulsada per la Regidoria de Turisme i Indústries creatives juntament amb la Regidoria de Comerç, Mercats, Règim Interior i Hisenda i promoguda per Disseny Hub Barcelona i Barcelona Activa que crea una oportunitat per impulsar el comerç local amb les aportacions de joves talents de diversos centres d’ensenyament en l’àmbit de les indústries creatives a diferents eixos comercials de la ciutat de Barcelona.